Zynp1705-
Bana da aynısı söylendi ama ben doktoruma normal doğum istediğimi söyledim bana 2 doğum sancısı çekersin dedi bebek çıkamaz ve bebeği riske atmamak için sezaryene alınırsın dedi tam 40 haftam dolunca alacaklar birkaç yakınımında aynı sorun ve onlarda normali beklemiş açılma olmamış bebeğin suyu bitmiş suni sancı bile yemişler olmamış sezaryene alınmışlar hepsinde aynı hikaye ve 2 sancıyı çekmenin ve bebeği riske atmanın hiçbir anlamı yok diye düşündüm kabullendim tam 1 haftamız var sancın olursa gel bekleme dedi ama bakalım