Kubraaa0649 Merhaba kizlar adetime 1 gun var ama ben dun kan testi yaptirdim hcg 220 cikti bugun cok fazla bel agrim var sag kasigimda da asiri bir agri azda olsa bugun kahve bir leke geldi boyle bir durum yasayan ve sonrasinda kimyasal gebelik yasayan varmi?
Yeniiannecikk Kubraaa0649 2 güne bir kan testinde yükselmesi önemli malesef yukselmezse sağlıksız gebelik oluyor
MMelissaaa- Kubraaa0649 kimyasalı böyle anlayamayız. İki günde bir iki katı ve üzeri artış olması gerekiyor sağlıklı diyebilmek için. Testi tekrarlayın. Hamileyken de kasık ağrısı olur bel ağrısı olue ilk zamanlar rahim kalınlaşmasından Rahime sancılar bile girer kanamalar içinde doktorlar progestan veriyorlar. O yüzden kimyasal demek içinn erken değere bakmak gerekiyor kaldı ki kimyasalda değer git gide düşer sıfırlanınca kanama gerçekleşir bu da bir haftayı bulur
Nqhn23 Kubraaa0649 kuzum kimyalsal gebelikte deger bu kadar yukselmez kanaman varsa acile git sana ilac verirler çünkü kanama düşük belirtisidir
Nurca1 Naz12- merhabalar benim de salı geceden cuma sabaha 36 dan 70 e yükseldi doktorum gayet iyi dedi ama bende kimyasal olmasından korkuyorum
Kubraaa0649 Nqhn23 Bende cok sasirdim adetim gecikmedi bile dun testte cikinca o deger inanamadim bugun kahve leke geldi sag tarafimda belimde inanilmaz agri var yarina randevu almistim aslinda kimyasaldir diye cok korkuyorum
Nurca1 Nqhn23 merhabalar benim de salı geceden cuma sabaha 36 dan 70 e yükseldi doktorum gayet iyi dedi ama bende kimyasal olmasından korkuyorum