Arkadaşlar profilime girerseniz post açmıştım kistim var reglim gecikti diye.. şimdi sırf denemek için ovulasyon testi yaptım fotoğraf ekliyorum bu ne demek Allah aşkına söyleyin? Reglim 8-9 gün kadar gecikti ve sağ yumurtalığımda kist var yumurtlama yaşıyor olamam heralde 🤦🏻♀️
