Naz12- Çikolata kisti olup tüp bebek tedavisi başarı gören var mı neler yaptınız? Kistiniz ne durumda ?
70_siradanbiri Naz12- ben de burada bekleyim önümüzdeki ay tup bebeğe baslicaz cikolata kistim olduğunu öğrendim 🙄sizin kac cm kistiniz
70_siradanbiri Naz12- cikolata kisti gebeliğe engel değil demişti geçen hafta doktorum .baskılayici igne yapiliyormus öncesinde kistin boyutuna göre tabi, doktorunuz bahsetti mi . Bana da suda eriyen bir vitamin verdi onu iciyorum
Naz12- 70_siradanbiri Evet anlattı ama benim yaşıma göre yumurtalık rezervim azmış 5 tane falan vitamin içiyorum banada basılıma yöntemi yapcak