Sonunda yazmak bana da nasip oldu şükürler olsun ki tam 38. Haftada yüksek tansiyondan dolayı doktorun kararıyla sezeryan oldum aslında normal doğum istyordum ama doktor bebekle beni riske atmamak için böyle bir karar aldı sabah saat 9 da hastaneye giriş yaptım ne suyum ne de nişanım daha önce gelmedi önce odama çıkardılar sonda taktılar sanıldığı gibi çok aşırı bi acı olmuyor ufak bi acı ondan çok korkuyordum açıkçası sonra nst bağladılar damar yolu açtılar 11 gibi hemşireler beni almaya geldi heyecanlandım korktum biraz da ameliyata indirdiler belden uyuşturmak için belime iğne yaptılar gerçekten hiç acıtmıyor belden aşağı uyuştum sırt üstü yatırdılar 3-4 dakikaya bebeğimin ağlama sesini duydum bu duygu bambaşkaymış o arada tansiyonum da düştü kendimi çok kötü hissettim midemde bişi olmamasına rağmen sarı su kustum sonra bebeği giydirmek için başka yere götürdüler bu arada rahmimde miyom çıktı doktor bey açmışken Onu da alalım dedi sonra dan sıkıntı yapabilir dedi o yüzden ameliyatım biraz daha uzun sürdü sonra odaya bebeğimle beraber çıktık 12 de ameliyattan çıktım akşama kadar kaldırmadılar su yemek de vermediler 8 gibi ayağa kaldırdılar o doğruyu söylemek gerekirse aşırı kötüydü nefes aldırmıyor öyle bişi yok ama bi şekilde kalkıyorsun sonra su ve çorba içtim şimdi minik bebeğim yanımda Allah isteyen herkese versin inşallah başka sorusu olan var sa sorabilir ❤️