Bence artış kötü değil bidaha verin kan birde kimyasal ya da dış gebelik olsa bile korkmayın en azından betanızın arttığını yani hamile kalabiliyor olduğunuzu öğrenmiş oldunuz birde kafanızı çok oraya odaklamayın ki bir sonraki denemelerinizi etkilemesin 🌺