Nurcangulpideci 6 haftalık hamileyim hem çok çabuk acıkıyorum hem de midem çok rahatsız hersey sanki kursağımda gibi. Depresyon da baş gösterdi bende. Sürekli de bi uyku hali. Bu durumu yaşayan var mı? Nasil başediyosunuz bilmek isterim 🙏🏻
Ozgectndg Nurcangulpideci uyku hali yüzünden bu saatlerde uyuyorum sabaha kadar ve hafif bulantılarımda var ama istediğim gibi dinlenme sansım yok benim elinden geldiğince yat uzan stresten uzak durmaya calıs yorma kendini
MMelissaaa- Nurcangulpideci ilk zamanlar iştahın olmaması çok normal canım yiyebildiğini kadar ye zorlama mideni
Annecikkkkkkkkkk Nurcangulpideci bende 6haftalik hamileyim sürekli herşeyi kafama takkmaya başladım sürekli kuruntu yapiyorum sürekli yorgun ve uykuluyum iştahım bir açık bir kapalı sürekli değişik hallere giriyorum
Sevimgiller Nurcangulpideci uyku haliyle asla başedemezssiniz biz 20+5 haftalık olduk hâlâ var o uyku bende ve gebeliğiniz ilerledikçe daha da çok acıkıyorsunuz ben 10 ögün filan yiyorum galiba😂bu tür şeyler çoook normal ama Ekmekten uzak durun onun bebeğe hiç bir yararı yok aksine size kilo yapıyor olabildiğince az ekmek tüketmeye çalışın benim gibi ekmek olmadan doyamıyorum diyorsanız vay Halimize gerçekten😂Sağlıcakla gelsin inşallah bebişler❤️
Sevimgiller Annecikkkkkkkkkk ben çok zor dönemlerden geçtim piskolojik destek bile almayı düşündüm herşeyi takıyordum ufacık birşeyden bile o kadar büyük olaylar yaratıyordum ki kafamda Allahım esirgesin sürekli bebeğime bişey olacak korkusu vardı hep çok şükür aştım onu ve en güzel ilacı Duâ bol bol dua edin şeytan vesvese veriyor Rabbim içinizi ferahlatsın inşallah❤️
Nurcangulpideci @Annecikkkkkkkkkk ben de öyleyim sürekli midem kaziniyo bulaniyo hamile değil de hasta gibiyim resmen. Ara ara ağlama nöbetleri basliyo bide. Psikolojim bozuldu hic iyi hissetmiyorum kendimi. Nasıl düzelecek bu durum bilmiyorum. Kokulara karşı aşırı hassasım en ufak koku midemi bulandiriyo gerçekten çok çok zor
Nurcangulpideci @Sevimgiller uyumaya razıyım ama her uyandığımda midem kaziniyo bulaniyo resmen hasta gibiyim bu durum beni çok yipratiyo şimdiden. Ağlama krizlerine giriyorum. Siz ne güzel alışmışsınız bu duruma sanirim ben çok yipraniyorum
Nurcangulpideci @Sevimgiller tam olarak dediğiniz gibi cidden hem bedenen hem ruhen hasta gibiyim. Ama anladığım kadarıyla bu hemen hemen herkeste olabiliyo Insallah sağlıkla aliriz kucağımıza onlar için hersyee değer ama bi de ilk olduğu için çok çok yipraniyorum
Sevimgiller Nurcangulpideci benim de ilk gebeliğim gerçekten bende öyleydim aşırı sıcak basmaları sürekli acıkmam ve ben sinir krizi geçiriyodum sanki herkesin her dediği her yaptığı gözüme batıyordu adeta ama geçiyor daha çok küçük ve ilk gebeliğiniz olduğu için zorlanıyorsunuz inşallah hepsi geçecek bir bakmışsınız kucagınızda❤️