Evremmerve19 Rmysa0308 Bu gece 32.haftaya giriyorum valla sırt ağrısı kasik ağrısı ne dersen var hayırlısıyla bı doguraydik😅
Prensesmelek Rmysa0308 bnmde 32.haftam idrar yolu enfksynla ugrasıyorm vede bebıse kılo aldrma cabaları☺️ Allah kısmet ederse gunumuzede aldık sizlerin bellımı gunu normalmı sezeryanmı
Deletedmom_8 Rmysa0308 uykusuzluk dışında çok güzel. Bide sürekli bişeyler yemek istemesem daha güzel olacak 😂
Dimpleee immos Saheser Esraag Rmysa0308 minikturtam1 Kubra-6863 Meowmeow kubrademirkiran hulyaca ZelihaAcarrr Gzmslmz Srdm Evremmerve19 Rmysa0308 Ben bi whatsap grubu kurdum şimdi katılım bağlantısı gönderiyorum belki aramızda bilgi alışverişi olur faydalanırız :) https://chat.whatsapp.com/J99V0OjSEoG9YWcrSDd285
Busra_sansar Srdm Ben 34.haftadayım benim de sırtım çok ağrıyor acayip belime baskı uyguluyor göbegim daha yeni yeni büyüdü ondan ☺️
MlhsnKctrk Evremmerve19 bende 30. Haftadayım kasık bel ve sırt agrısı çekiyorum. Endişeleniyorum ters giden bişey mi var diye ama sanırım sürecin böyle ilerlemesi normal olan
Srdm Prensesmelek şu anlık herşey yolunda bebek de 1 aydır baş gelis pozisyonda bi sıkıntı olmazsa inşallah normal doğum olucak, sizin sezeryan günü için erken değil mii
Meowmeow Prensesmelek ben de dün gittim 32.haftaya girmiştim. Doğum şekli ne olur diye sorduğumda daha sonra onu konuşuruz dedi, şuan erken olduğunu filan söyledi. İlk gebeliğim, çocuğun kilosuna da bağlı herhalde. Ben zaten zayıf biriyim
Kafama_gore Rmysa0308 Bacak ve kasık ağrıları dışında iyi gidiyordu bugün nts de sancım çıktı zaten riskliyim inşallah erken gelmez
durumom2022 Rmysa0308 gündüzleri iyi olsam da akşam olunca sırt ve bel ağrılarım oluyor zaten nefes darlığı yaşıyordum hamile kaldım kalalı bi de üstüne grip oldum o zorluyor Sizler bebeğin hareketlerini nasıl hissediyorsunuz ben artık tekme gibi hissedemiyorum baş aşağı duruyor zaten bebek sert hareketleri var büyük böyle karnımı hareket ettiriyor yuvarlak başı ya da sırtı gibi ama tekme yok sanki
Betulxxx Rmysa0308 benimde bel ağrım var. Ayrıca bir sürü ilaç kullandığım için gece çok elim ayağım yanıyor
Busbus43 Rmysa0308 göğüs kafesim batıyo halsizlik ve genel uykusuzluk hali 😅 doğsa da uyusam diyemicem iki çocukla uykular çok zor olacak. Hastane cantasını hazırlamaya başlayanınız var mı aranızda ?
hulyaca Busbus43 bu ben oluyorum 😂 iki çocuklu hayat bakalım nasıl olacak merak içindeyim. Hastane çantasını hazırlamadım daha. Kızımdan kalan baya kıyafet var. Bi kaç kıyafet ve müslin örtü aldım bi. 🤗
EzgiCafer Rmysa0308 benimde belim çok ağrıyor ve uzandığım zaman midem ağzıma geliyor resmen yatamıyorum kaç gecedir
hulyaca Rmysa0308 geceleri sürekli geç yatıyorum. Onun dışında şükür iyi geçiyor bu hamileliğim 🧿🙈 daha hazırlık yapmadım. Kızımdan kalan bi çok kıyafet var. Bi de en önemli sorunumuz ismimiz belli değil hâlâ 🫠🫠
durumom2022 Alley06 bende endişeleniyorum büyüdüğü içindir yeri dardır ondandır diye düşünüp sakin kalmaya çalışıyorum en azından hareketliler çok şükür
Btl26 durumom2022 dün kontrolüm vardı doktora söylediğimde bizim için hareketi hissetmeniz yeterli tekme veya geçişleri farketmez önemli olan hareketli olması dedi
Rmysa0308 Nefes darlığı ve sırt agrisi var bende de ve halsizlik..bebis de masallah pek hareketli bu haftada tekme değil de hareketlerini baya hissediyoruz ☺️