Eslemyaren slm elazığda fethi sekin şehir hastanesinde önereceğiniz doktor varmı yada gidip memnun kalan ?
zynpkayaoglu bende necati kayaya başladım daha önce medikale gidiyordum memnunum şimdilik necati beyden ins böyle devam eder