Ben tam bir kahveseverdim. Kahve içmeden çalışabilmem mümkün değil, günde 3-4 içtiğim olurdu. Sonra bir gün iş yerinde kahveler bozuldu sandım herkese de söyledim bu kahvelere bir şey olmuş hem zam gelmiş hem kalitelisi düşmüş çürük kokuyor dedim. Yaptığım kahveleri içemedim çok tiksindim. Meğerse hamileymişim hala kahve içemem kokusu çok kötü geliyor 20 haftalık hamileyim. O mis gibi kendi kokusunu ve kahve keyfi yapmayı özledim. ☕️ ☘️💙