Dün itibari ile progestan ı bıraktım fitil olarak kullanıyordum bugün sarı akıntım gelmeye başladı 2 hafta önce enfeksiyon yüzünden fitil kullanmıştım zaten yine enfeksiyonum mu var anlamadım geçen hafta idrar kültürü yaptırmıştım temiz çıkmıştı 🙄 bu durumu yaşayan var mı ? Progestanı bıraktığım için mi geliyor sarı akıntı yoksa bu bi doğum belirtisi mi ?