Ozlemsuu 24 haftalık ikizlere gebeyim belim ikiye ayrılacak gibi ağrım var ve üstümde ciddi bir halsizlik yarın işe gidip gitmeme konusunda kararsızım bu hallerim normal mi acaba başına gelen varmı daha önce
Bebekdelisi Ozlemsuu dr sorun mutlaka ıkız risk bende 21 H ama buradaki arkadası gorunce artık her ağırsa dr dönüyorum @Sehrbnon122 arkadasımız basına geldı acılma cıktı canım atlama
Bebekdelisi Sehrbnon122 olsun cnm dualarım senınle saglıkla evıme neşe geldi postu acıcaksın az sabır