fasulyem_1321 Kızlar selam biz 16 haftadayız ben cok gözle görülür bir degısıklık göremiyorum karnımda kiminin hemen göbek verıyor kimi vermıyor tabi sizlerin kacıncı ayda haftada göbüşleriniz çıkıp ben burdayım dıyordu aceba😊😍
Desasel12 fasulyem_1321 benim ilk gebelikte 20.haftadqm sonra çıktı ama bunda 16.hafta da biraz belirgienşti gören hamilesin der yani
Laika fasulyem_1321 16+5 bizim. geçen hafta hiç göbişim yoktu ama bu hafta çıktı çok entresan ya birde sanki içerde damar atıyormuş gibi bi his oluyor tuhaf hissettiriyor
fasulyem_1321 Laika yaa evet cok kucuk belkı bebek belkıde psikolıjıkmen mı bılemıyorum ama seyirme gibi bende hissedıyorum arada sırada
deniizz7 fasulyem_1321 12 haftalıkken bile göbeğim vardı. ben hep kilodan kaynaklı diye düşünüyordum hatta baya dert etmiştim bu durumu kendime ama her gören hayır hamilelik göbeği diyordu şeklinden yola çıkarak. yarın 17. haftayı tamamlıyorum 18 olacağım ama bariz var göbeğim.
HavvaSonmez03 fasulyem_1321 20 Li haftalarda hafif çıkmaya başladı şimdi dahada belli olmaya başlıyo şuan 26+0 olduk
Krnn1 fasulyem_1321 30. Haftadan sonra birden büyüyor. Hafta hafta anlıyorsunuz büyğdüğünü bariz belli oluyor
Meleksi Vala benim hamile olduğumu öğrenir öğrenmez çıkmaya başladı muhtemelen gaz falandı ama 3 aylıkken memlekete gitmiştim ve hamileleliğimi söylemediğim halde herkes anlamıştı