Egemen_ozgur_annesi Sevvvv41 o kesenin içinde. Suyun gelmedi lazım ya da nişan yada sancı. Kasık ağrısı bebek kanalda olduğu için oluyor
Mehber Pamuk55 benim war ilk doqumumda da oyle olmustu ara ara oluyo siddetli oluyo ama cok fazla siddetli deqil
Mehber Egemen_ozgur_annesi benim suyumda nisanimda qelmemisti ilk doqumumda sanciyla qitmistim bu sekil doqum baslamis demislerdi sabah 9 9 bucuk arasi doqum yapmistim