nrkdn doğum yapmadım ama ilk gebeliğimde başlarda ona gittim muayeneye. Bahçeşehir semt polikliniğindeydi o zaman. Harika bir doktor. Çok ilgili ve sıcak. Devlet hastanesinde doğum yaptırmasaydı kesin ona yaptırırım doğumumu da. Şimdi muayenehane açmış sanırım ama biraz uzak kalıyor bana