Selam arkadaşlar. Bu sabah fitil gibi birşeyle suni sancı verdiler doğum olması için. Ancak sabahtan beri 3cm açılmadan ileriye gidemedik. Yarın sabaha kadar olmazsa serumla verecekler galiba sanciyi. Serumla verilirse açıklık artar mı sizce , deneyimi ya da fikri olan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim. Bı de lütfen dua edin bana hayırlısıyla tez vakitte evladımı sağlıklı bir şekilde kucağıma alayım…