Kızlar ya ilişki üzerinden 11. Gün kan verdim 0,20 çıktı adetim hep düzenlidir ama 4 gün geçti göğüslerim sızlıyo kasığım da bişey batıyo hala içimde bi Ümit var acaba gebelik var mı diye ama gerçekçi de düşünmem lazım adetim hiç gelicek gibi değil anlamadım beyaz akıntı geliyo acaba kis mi var doktora gidicem ama aranızda böyle olan oldu mu