kadr3 Merhaba 8 hafta 4 günlük hamileyim, kaşığım ariyor ve karnimin alti bugün 2 gün oluyor bu agrim var , normal mi ? Yada doktora mı gitmeliyim ?
Minikbebegim1999 kadr3 adet sancisi karin agrisi kasik agrisi her çeşit agrin oluyor canim 20+3 olduk halen agrili geçiyor
Annesininportakali53 kadr3 eğer kanam lekelenme vs. Yoksa normal çünkü bebek rahme yerleşiyor ve vücut kendini hamileliği hazırlıyor 🥰
AyFa1608 kadr3 benimde 8+6 canım şu an aynı soru bende de var. Normal diyorlar adet olacakmış gibi ağrı var bacaklarıma vuruyor arada bir azıcık şeffaf akıntım da oluyor normalmiş bunlar .
kadr3 Minikbebegim1999 anladim yani endişelenicek bisey yok diyorsun! Ben gerçi biraz korktum bebeye bisey mi oluyor diye
Annesininportakali53 kadr3 normal canım ben 8. Haftaya kadar sıcak su torbasiyla gezdim resmen sen düşün kanama lekekenme yoksa korkma doktoruma sorduğumda bebek büyüyor rahim genişliyor ve hamileliği adepte olmaya çalışıyor o yüzden demişti şuan çok şükür 30 haftaligim o yüzden korkma
Annesininportakali53 Meriiiiiiiii 6. Haftada oldu 8. Haftada bitti 2 hafta adet ağrısı gibi kasigim da çektim oda rahim büyüdüğü için oluyormuş sonra geçti zaten