Seyma0323 evet hem perinetolog hemde kendi doktorumda profosor tak tak herşeyi saydı tansiyonum da 14 idi ilk defa ole yüksek zehirlenme olabilirmis gcen hafta damarlarda sorun yoktu kab akışı vardı smdi 1 hafta içinde rahme giden damarlar dirençli ters akim dedi oda bebeğin beslenme geriliği su azlığı zaten hepsi oluştu geçen hagta da su azdı gelismiodu yine devam ediyor Plesantam kanamış durmuş onu da soyledi şoktan şoka girdik eşimle ordan nasıl çıkıp eve geldik blmirum serklajydim dikisli rahîm ağzım bile düzelmiş ama bu sefer bunlar patlak verdi kalbi atan bebegu nasıl sonlandirayim zatne hiç hareket etmedi bile 21.haftaya gelmiştik ama o hale 2 hafta gerilerde bbağırsakları sadece anormal çıkmıştı diğer organlar güzel 😭 zehirlenme çıkmadı eve yolladılar idrar biriktir cuma dediler gel her an beni zehirlermis