Aysekse genelde 22.hafta yapıyorlar kalbi o haftalarda geliştiği için daa net görebiliyormuş.. eğer bi organında sıkıntı çıkabiliosa yapılabilirse anne karnındayken tedavisi oluyormuş bende dün merak edip araştırmıştım okuduklarımı sölüorum sadece 😊 doktorunuz sizi daa açık ve net bi şekilde aydınlatır bu konuda ztn