@Anne_bebek26 daha bebeğimin haftası size göre geride, benim de kaşınıyordu araştırdım ;
Çok şiddetli ve yoğun olarak yaşanmadığı takdirde gebelikte kaşıntı oldukça normalmiş. Gebelik döneminde karın ve göğüs bölgesinin kilo alımı nedeniyle genişlemesi nedeniyle cilt nem kaybeder ve kaşınma meydana gelebilirmiş. Hatta çatlaklıkların oluşumu bu kaşıntıyla beraber oluşurmuş. Ilık bir duş ve duş sonrası nemlendirici biraz sizi rahatlatabilir 🌼