ecebalci1204 Kızlar daha öncesinde de mide yanması yaşıyordum fakat son 3 gündür ne uyuyabiliyorum ne ayakta durabiliyorum sürekli bi yanma var bu haftalarda normal mi nasıl geçer? Gaviscon aldırdım ama ilaç kullanmak istemediğim için içmeyi sürekli erteliyorum
Kaahvelii ecebalci1204 Renni tablet var canım gavoscondan çok çok daha iyi Emilerek kullaniyo baya etkili
ecebalci1204 Sare_benan doktorum da gaviscon önerdi ama günde en fazla ne kadar kullanabilirim onu bilmiyorum 😢
ecebalci1204 Adamiranin__annesi bugüne kadar çok zorluk çekmedim şükür ama şu son günlerde mahvoldum 🥲
68selda06 Son haftaları öyle oluyor maalesef bebek saç cikartiyo derler ama bilmem maden suyu iç belki hafifletir
ecebalci1204 68selda06 maden suyu süt gibi şeyler çok fazla tüketemiyorum ama elimden geldiğince içmeye çalışcam 🙏🥰
ecebalci1204 menekse_18 benim de aynı şekilde kulağımdan bile ateş çıkıyo gibi hissediyorum corasprin de kullanıyorum zaman zaman burnum da kanıyo iyice zorlanmaya başladım😢
sedefyrs1101 Bende aynıyım 1 haftadır gece uykum harap oldu. Dün 2 tane yastık kullanmayı denedim dün gece çok rahat uyudum midem yanmadı kusmadım da deneyin isterseniz 🙏
ecebalci1204 sedefyrs1101 gündüzleri hiç bi şekilde uyuyamıyorum geceleri de mide yanması ve tuvalete kalkma sorunundan dolayı yatamıyorum sanırım en zor zamanlara geldik🥲