Tubatgn
İş yerimde 3 yıl olucak maaşımdan kesildi para birikti baya bende çekip doğumda kullanmak istiyorum gün içerisinde yoğunluğumdan dolayı arıyamıyoeum arasamda çabuk bağlanamıyorım o yüzden sormak istedim sitede çıkartsanız şu kadar alırsınız diyorda kasım gibi çekicem inşallah aksilik yaşamak istemiyorum