İkinci gebeliğim ilk gebeliğimde 9 haftalıkken ikinci defa kalbini dinlemeye diye dr a gittiğimizde kalbinin durduğunu öğrendim.Yine aynı şeyleri yaşayacağım diye çok korkuyorum.Şu an 8+1 hamileyim kalp atışını duydum şükür perşembe günü tekrar dr a gideceğim yine aynı şeyleri yaşayacağım diye çok korkuyorum.Bulantım yok hiç olmadı şimdiye kadar,iki gündür kasıklarımda da hiç ağrı yok bunu bile dert ediyorum 🤦🏼♀️😣