Ayseguloprl_ Dün ikili tarama yaptırdım bugün sonuçları çıkmış doktor beni aradı derecelendirme olarak düşük risk grubundasın dedi sonuçları 2hafta beklerim sanıyordum herkes öyle demişti düşük risk olması iyi birşey değil mi
Ayseguloprl_ Aslan04 aç gitmiştim ama doktor aç ya da tok gel demedi bana İnşallah sizinde sonuçlarınız iyi çıkar🙏