Bedihauslu 20+4 günlük hamileyim 2. Hamileligim şimdiye kadar hiç hareketlerini hissetmedim bebeğimin ilk hamileligimde 14 haftada hissetmeye başlamıştım
Xaliq Bedihauslu merhaba abla naslsın ?beimde ilk hamileliyim 13 +4 deyim amma ben de hiss etmedim bu konuyla ilgili hiç bir fikrim yok
B-ebek Bedihauslu benimde ilk hamileligim 15+5 deyim ama bende hissetmedim daha. Heyecanla o anı bekliyorum şimdilik ☺️
Paw Bedihauslu bazı bebekler daha sakin oluyo sanırım kuzenim hamileliği boyunca çok az hissetmişti içinizi ferah tutun 🌸
Zeynepkrdmn Ben de ilk gebeligimde 16. Haftada hissetmiştim ikinci gebeligimde 21. Haftada hissettim. Elhamdülillah bizde bir sorun yok 32. Haftadayiz şimdi. İnşallah siz de icinizi ferah tutun
Bedihauslu Zeynepkrdmn yarım kontörlüm var doktora soracağım bir de cinsiyet ile de alakası var mı ki
Zeynepkrdmn Bedihauslu hayır benim ikinci kızım olacak inşallah, cinsiyetle alakası yok. İlk hamileligine göre daha kilolu isen gec hissedersin dediler ben iki kg falan fazlaydım bu da değil yani. Her gebelik farklı oluyor
Bedihauslu Dün doktorda gittim ayrıntılı ultrason um vardı beyine göre 18+6 kilo ya göre de 19+4 çıktı normalde şuan 20+5