HappyMom En çok satanlar bir arada! Bebek Bezi https://ty.gl/v1oouwap3t Islak Mendil https://ty.gl/9hqdx3z7ze Senin tercihin hangi marka?
Anna-aslan HappyMom oğlumda 5 numaraya kadar Molfix kullandım ıslak mendilide Molfix kullandım. Şuan Minies kullanıyorum ikisindende memnunum. Fiyat sebepli Miniese geçiş yaptım.
Esracnplt YBB niyetimiz var pamucco ya da babyneo düşünüyorum. Canım oğlumun sağlığı ve tüm nesillerimizin geleceği için💕
nuurrceren Esracnplt benim de inşaAllah ybb niyetim var ama korkmuyor da değilim🤭 pamucco harici diğerlerine baktım ben de🙈
Elfbyza Birinci kızımda hep sleepy kullanmıştım gece bezinden tutunda külot bezine ıslak mendiline kadar hala da ıslak mendil devam bunda nasıl olcak bilmiyorum baby turcoyu da iyi diyolar bakalım
Sevim2211 Sleepy aldım bugün elime ulaştı 1 beden 126lı ne kadar gider acaba ıslak mendil de de sleepy tercih ettim yapısı çok güzel ve vegan oluşu hoşuma gitti
Elfbyza Sevim2211 zaten ilk zaman ıslak mendil kullanmiyouznya mendiller baya gider diye düşünüyorum pamugu ıslatıp öyle kullaniyoz ya bezde bence biraz gider gibi zaten 2 aya dooru kilosuna göre bakarsin sikiyo belini büyütsün 😊😊😊
Ftskoc Yıkanabilir Bebek bezi aldım son bir ay kaldı insAllah 🥰 hazir bezlerin hiç biri sağlıklı ve temiz içerikli olmadığını öğrendikten sonra ybb kullanmaya karar verdim.
nuurrceren Ftskoc bizim de az kaldı ama hâlâ sipariş vermedim🙈 yenidoğanda kullanamayabilirim diye düşünüyorum nedense.. yenidoğan geçtikten sonra mı kullansam diye düşündüm🥹
Esracnplt nuurrceren yani üç beş öğürtü belki bi iki kusma söz konusu olur ama oğlumun sağlığı ve ahlakı için daha çok korkuyorum ben. Gücüm yettiği kadar kimyasaldan korumak istiyorum