Hhcan merhaba evet 10.haftamdayım bu zamana kadar ara ara sürekli oldu kanamam. Bazen olabiliyormuş kesede bir sorun yoksa bol bol istirahat et, geçmezse mutlaka doktora git ve rahim ağzı kalınlığını kontrol ettir. Pazartesi günü baktıracağım bende kendini rahat tut stres yapmamaya çalış, ilk başlard yerleşme kanamasıda olabilir