Kızlar bugün detaylı ultrasona girdik 22+2deyiz serviks rahim uzunluğu 3.4cm çıktı doktor şuan normal ama sinira yakın dikkat etmek lazım dedi birde plasenta alt segmente uzanıyor dedi 7mmlik kanama alanı var dedi dünde birkere kanama oldu geçti ama kendi doktorum şuan aktif kanaman yoksa progesteron kullanmaya gerek yok dedi perinatalog doktorda devam etmen gerektiğini düşünüyorum dedi yani bende kullanmam gerek diye düşünüyorum ya benm doktorum çok rahat bilemiyorum.İki doktor farklı söyledi 🤦🏻♀️Benim içime sinmiyor kullanmaliyim diye düşünüyorum kanama alanı gözüktü bugün çünkü , sizin başınıza gelen oldu mu fikir verin can kızlar 🤦🏻♀️