Betulltrk Merhaba kızlar çatı muayenesi olan var mı aranızda bir sonraki kontrolde hoca yapılcağını söyledi
_ozlmm Betulltrk Baliminannesii cumartesi günü oldum taze taze deneyimim ile yazayım 😂 korkulacak hiç bir şey yok çok kısa sürüyor acı falan da olmuyor bende korkuyordum kimisi acıdı falan diyordu ama ben hiç acı yaşamadım zaten çok kısa sürüyor parmağına jel sürüp bakıyor o an doktorunuz sizle konuştuğu için onu dinliyorsunuz ve muayene çoktan bitmiş oluyor ☺️
ilknurrr_14 Betulltrk Ben bir hafta önce oldum.Korkulacak bır şey yokmuş.Kendini sıkma rahat ol o kadar.
JaleTogrul Betulltrk ben 36 haftanin tamaminda oldum korkulacak bir durum yok canim 1 dakikalik bisey zaten sen kendini kasma🥰 adeten acidi diyenler kendisini sikanlar oluyor ve ya insandan insana degise de bilir bilemiyorum ama bende acimadi😊