ruzgar0121 lokal anestezi yaptılar. 3 tane iğne vurdular. Acıyor tabi ama inanın birkaç dakika sürüyor acısı. Sonra da kesip aldılar. Basurun acısını sürekli çekmektense o iğneleri çekerim daha iyi. Bir de uyuşukluk geçince ağrı acı oluyor biraz ama operasyondan 3 saat sonra duş alıp misler gibi uyursanız uyandığınızda hiçbir şeyiniz kalmaz. Biraz acı kalıyor bir iki gün ama sinek ısırığı gibi. Bir de leke şeklinde kanama olabiliyor bir hafta kadar.