NST’ ye bağladıkları zaman 20 dk sırt üstü yatırıyorlar. Sancı çıkınca 2. Kez bağlayıp bu sefer 40 dk tutuyorlar. Bu durumda toplam 60 dk yani 1 saat sırt üstü yatmış oluyoruz. Ama 1 saatten fazlasını bilemiyorum. Doktora danışsan asla önermez. Çocuk içinde iyi değil aslında ama dediğim gibi olay NST olunca bir şey diyen olmuyor :)