Senanurcakmakk Aaley benimde 38 kızlar 😍 korku heyecan bir arada. Benim bebis hala ters sizinkiler döndü mü
Aaley Kardelen00 yani yarısını diyelim pijama takımım 10 lu hastane çıkışı 15 bez ıslak mendil kendime ic çamaşır bunları koydum bebeğe eşyaları ilk bebek olduğu icin annem hazırladı hep ben urfadayim onlar adana da eksiklerim onda getirecek
Aaley Gizem1994 yaaa Bende 17 Ekim olmasını çok istiyorum doğum günüm de doğsun istiyorum ama normal düşündüğüm için bakalim kısmet ne zaman olcak
Gizem1994 Aaley hayırlısı artık sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah benim baya erken geliyor suan 33+5 deyim 36+5 de almayı planlıyor bakalım hayırısıyla inşallah:)
Aaley Gizem1994 canim 36+5 çok erken değilmiş bebeklerin ciğer gelişimi içi bile en az 37 diyorlar öncesi prematüre diye geçiyor yine doktorun bilir tabi ama düşün bence sen o kadar erken alma dersen 1 hafta daha bekler