Mincik semirra sinüzitim yok normalde ama hamile kalınca az nefes almaya başladım burnum tıkanıyor belki de ondandır
Mincik Doktoruma sordum dün apranax iç dedi içtim o geçirdi. Hocam bir daha apranax içmek istemiyorum mentol taşı kullansam olur mu dedim sordum zararı yok kullanabilirsin ama apranax da içebilirsin dedi bilginiz olsun kızlar
Mincik Ben 12 haftalık hamileyim bu dönemde apranaxın zararı yokmuş siz kendi haftanıza göre doktorunuza sorun yine de kızlar
Mincik Ahuum suyu baya içmeye çalışıyorum hatta hamile kaldıktan sonra daha çok susamaya başladım ama hala az içiyorum belki de
Ahuum Mincik kesinlikle kendini dene bi gün 1,5 lt şişe var ya iç bakalım onu bitirebilcekmisin. Az yada çok içtiğini anlıyorsun
Efo Mincik ayni sorun bende de var bezi islat alnina koy masaj da cok iyi geliyor karanlik bir odada ol
Dlkzz Mincik canım alna biraz karabiber ve kolonya sürüp bağlayanlar rahatladıklarını söylüyorlardı bir de onu dene istersen
gulagaci Mincik mentollü migren taşı diye gecyor ilac değil hap değil gayet güzel benim de migrenim var iyi gelyor tas gbi bisey sadece ağrıyan yere sürüyorsunuz sabun gbi düşünün