[silindi] Kızlar kan ilacı + multivitamin+d vitamini kullanıyorum acaba B12, de kullansam ağır mı olur Multivitamini birakabilirsin artık dedi doktor kan ilacı önemli dedi b 12 kullansam ne dersiniz bebeğe yararı olur mu kullanan var mı
NilAda16 [silindi] demir hapı+multivitamin+d vitamini kullanıyorum üstüne bende b12 ye başladım 2 haftadır. Doktorum bir sıkıntı olmadıgını söyledi. Bende hepsini beraber almıyorum 1-2 saat arayla alıyorum 2şer 2şer😅
DenizinAnnesiiiii [silindi] bebeğe yararı olur tabi ki eksikse kullanmanız daha doğru olur. Bende multivitamin+kan ilacı+tiroid ilacı+d vit+magnezyum kullanıyorum
yanikkozaanne [silindi] benim doktorum 12 haftalıkken verdi doğuma kadar kullanicaz dedi ölçüm yapmadığı halde ocean B12 sprey kullanıyorum
NilAda16 [silindi] evet öyle gibi oluyor o yüzden 2 şer 2 şer arayla alıyorum😅😅 23+3 haftalığım canım. Hatta demir hapını günde 2 kez alıyorum
[silindi] NilAda16 valla çok iyi yapıyorsun demir hapı çok önemliymiş çünkü doktorum bana da iki kez al dedi de ben bir kez icebiliyorum 28 haftaligim ben de 🤣🤣🤭🤭