Kızlar 38 haftadayim bebeğim 3 gündür pek haraket etmiyodu kontrole gittigimde 3 defa nst cekti ve bebek hareketsiz diyip 1 gec yatış verdi hastanede kaldık sonra düzeldi kalp atislari serumlarvs derken taburcu olduk 3 gün sonraya randevu verdi yarin randevum acaba bebek hareketsiz olursa yine sezeryan günü verir mi cati muayeneside yapmadi acaba yarın mı yapicak bilgisi olan var mi?