Tosbik perine masaji varmis bilseydim ondan yapardim esimle iliskiyede girmedim ben canim yaniyor diye o yuzden kesigim ve dikisim cok oldu normal yani ama simdi yuruyorum oturuyorum herseyi yapabiliyorum sadece dikislerimin iyilesmesi kaldi gobegimde gitti tamamen oda esim dun bakti 1 hafta oncekine gore baya iyilesmis dedi ben bakmiyorum ama sezeryaninda zorlugu var bununda ama normal dogum icin hazirlikli ol ben ozelde yaptim dogumu kendimi normale degilde sezeryana hazirladim dogumdan korktugum icin ama normal doguma hazirlik yapsaymisim cokta rahat dogururmusum 2 kere ikindim cikti yavrum firt diye doktor dikisleri atarken ben esimle sohbet ediyordum dedigim gibi hazirlayin kendinizi cesaretinizi toplayin yapilmayacak birsey degil ben sabirsiz bi insanim cabuk iyilessin hemen eskisi gibi olsun istiyorum ama oda olmuyor 😐😊