minikmelek1311 Kızlar 31+1 haftalığım çamaşır sererken mecbur biraz uzanıyorum çarşafları ipe asıyorum diğerlerini çamaşırlığa. Tehlikeliymiş uzanmak tedirgin oldum. Usanmadan dolayı birşey olan var mı?
fatmaa37demi5 minikmelek1311 39+5 deyim şükür bir şey olmadı. Bahçe katinda yaşıyorum yazın hep dışarıya astım çamaşırları uzanarak. Ama bende çok duydum çok da aşırı hani uzanmak iyi değilmiş. Kolunu kaldırdığın zaman ordaki yere asmaktan zarar gelmez
minikmelek1311 fatmaa37demi5 ay içim rahatladı. Kendimi zorlamadan elimi kaldırıyorum o kadar. Allah yardımcımız olsun. Senin sonu gelmiş ne güzel Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.