Bütün hepsini aldım ben ama duran bir bebek değilse ağlayabiliyor ilk önce bize hemşiremiz şey demişti serum fizyolojikle Isla tıp ondan sonra çekerseniz ağlamaz demişti ama benim bebeğim şimdi alıştığı için istediğim gibi çekiyorum bazen o uçları atmana gerek kalmayıp yıkanıyor ama güzel bir şey