Kızlar selam. 27. haftamdayim emzik biberon filan almaya başladım. emzik olarak Philips avent 0-6 ay aldım bı kaç kişi yeni doğana o verilmez büyük gelir 0-3 ay alsaydın tarzında bı şeyler dediler ama ben hiç 0-3 ay emzik görmedim bilgisi olan var mı