Momy_eyyuptalha bence burada cevap beklemek yerine çok endişeliysen mutlaka doktorunu aramalı yada gitmelisin. Doğum sancısı regl sancısına benziyor benim yaşadığım. Ve sürekli bir sancı değil ara ara gelen bir sancıydı. Riskli bir durum varsa ama mutlaka doktoruna danışmalısın, buradan benim yazdığım kadar yardımcı olabiliriz. Geçmiş olsun, sağlıklı ve zamanında doğumun olsun 🙏🏻