Sanal_koala00 Kızlar bugünlerde havalar baya soğudu malum, ellerim çok çatladı , kantaron yağı kullanıyorum ama aşırı yağlı his bırakıyor , evde Neutrogena bakım kremi var ama gebelikte kullanmak ne kadar sağlıklı? Kullanan var mı ?
Tubatgn Sanal_koala00 bugün sağlık ocağında ki ebe ile konuştum bepanthol sürmem gerektiğini söyledi 🌸