Hanımlar kusura bakmayin boyle bi soru soruyorum ama ;
33 haftalik gebeyim 2 haftadir hergun günde en az 5 kere büyük tuvalete cikiyorum sanki cok sey yiyormusum gibi her yapmada baya çıkıyor ve rengi simsiyah bu normal mi sizce endise ediyorum bi gun yaparken çocuğu cikarcam diye