Kafama_gore 32+3 olduk arkadaşlar riskli bir hamilelik geçiriyorum ilk nts ye girdik sancı çıktı 9-10 kez kaç üzeri sancı sayılıyor acaba kızımda hiç sancım çıkmamıştı erken değil mi sizce sancılar için
Fatma0090 Kafama_gore 25 lere kadar cıktı en son gittimde sancı yok denmişti daha yüksek olursa sancı oluyor
Kafama_gore Fatma0090 70-90 ve 100 gördüm ama doktor sorun yok dedi en az 10 kez yükseldi ve ciddi ağrım var yürüyemiyorum