melek_23 Kan sonucumu aldim bugün kolestrolm yüksek çıktı bide b12 eksikliği varmış arkadaşlar acaba risklimidr bebek için anne icin 7 ayimizdayiz
findiklibadem melek_23 benim kolestrol 260 çıkıyor 200 üstü hasta sayılıyor korktum bende ama doktor normal dedi hamilelikte