Merhaba 15 gun önce ikili test için kan verdim . Kan değerlerim dusuktu Demir ilacı verdi doktor. Bide down sendrom testi için kan aldı. Bugun mesaj atmışlar merhaba test sonucunuz açıklandı hiçbir sıkıntı yok fakat doktor sizinle görüşmek istiyor diye . Bende bi sorun mu vae dedim . Doktor beyle görüşün diyor asistanı. Yani sorun yoksa ne için görüşecek kafama çok takıldı stres yaptım boyle bi durum yaşayan var mı yarın için randevu verdiler bilgisi olan ?