Annesininportakali53 Kızlar eve gelen misafirlere vermek için ne tür hediyelikler yaptırdınız veya yaptiracaksiniz görsel olarak paylaşır mısınız bize de fikir olur. Ben bunu çok beğendim ama daha güzel birsey olabilir mi diye düşünüyorum
Annesininportakali53 minissannee kız diyorlar canım en son tekrar gidecem netlestirecez gören kız diyor göbekten dolayı bayağı çıkmış ama yayık diye bilemiyorum artık
glsmsengl minissannee milyonlarca yürek, akıllarda tek bir soru kfmdmdkdkdkdk Annesininportakali53 bu portakalın cinsiyeti ne. Sağlıklı olsun cinsiyet önemi yok. Sadece doktorların seni bu kadar yormaları kötü :/
esmom07 @Annesininportakali53 aynı haftalarda olunca yazdığın tüm postlar aklımdan geçenler oluyor resmen burda bekliyim bende 😄
Mekklc Belki bundan yaptırabilirim tabi o zaman başka modeller çıkar mı bilmiyorum ama bebek olduğu için bundan tercih edebilirim
Seraykaraca Annesininportakali53 Anahtarlık, çikolata ve magnetlerin siparişini bugün verdim ☺️ birde sukulent yaptıracağım 15-20 gün sonra. Hiçbiri henüz elime gelmedi o yüzden kalite için bir şey diyemeyeceğim ama incelediğim kadarı ile memnun kalan çok. Anahtarlığı ceymakrome sayfasından, Çikolata ve magnet çikolatadeposu sayfasından, Sukulent ise ivgencicekcilik sayfasından. Hepsi Instagramda. Dilerseniz göz atın sizde ☺️ Birde doğuma yakın kurabiye yapmayı düşünüyorum ben hastanede vermek için. Biraz fazla oldu sanki ama sizde düşünebilirsiniz 😇😌
nilayakinci Seraykaraca anahtarlık efsaneymiş ya🥰 çikolatadeposu için çok fazla şikayet ve dolandırılma postları açılmıştı iyi araştırmanızı tavsiye ederim 😇
Fatma0090 Annesininportakali53 ben magnet yaptırdım kutulu tanesi 10 tl den sadece aile ve akrabalara vericem samimi olduklarıma
Annesininportakali53 Fatma0090 bende yakın olanlara vermeyi düşünüyorum zaten kışa dogumum yani 2 ay var o yüzden herkes uzak olduğu için gelen giden pek olmaz hem bize hatıra hem gelenlere minik hediye olsun istiyorum ne kadara yaptırdınız acaba?
minik_koala_ve_annesi Annesininportakali53 valla kuzum ben siseleri suslu hali ile 300 tl ye aldim bos hali sonra da icindeki kalitesiz kolonya olmasin diye 2 tane 1 lt eyup sabri tuncer aldim 100 tl de o tuttu 400 deyim
Annesininportakali53 Seraykaraca ay uygunmus valla ve çok güzell😍 doğumuna 2 ay var daha elinize ulaşınca yazarmisiniz rica etsem çok merak ettim de