eylulmomm Kızlar dün lavabaoya gittiğimde çok afedersiniz pedimde beyaz uzun bişey gördüm acaba ip mi dedim ama siyahtı dikiş atılan ip o yüzden dikiş değildir heralde dedim bugünde aynısı oldu yarısı beyaz yarısı siyahtı acaba dikislerimmi düşüyo
Nsrn1 eylulmomm benim dikişlerim niye düşmedi ya 21 gün oldu ve ben ilk günden beri çok rahat üstüne oturabiliyordum.
Nevruzece eylulmomm Burada bir tek benim söylediğimi dikkate alabilirsin en çok dik işlerden sıkıntı çeken benimdir büyük ihtimalle çünkü üç ay neredeyse oturamadım dikişlerimin olduğu yerde mercimek boyutunda beze beze oluştu ama bir ay sonunda beyaz misina ipine benzer bir De siyah ipdüştü o senin büyük ihtimal dikişleri düşmüştür kalan yerlerinde böyle otururken sızı oluşturabilir ama onun için yapabilecek bir şey yok ama ben üç ay neredeyse acısını çektim şu an bebeğin dört aylık
eylulmomm @bosyapmaa geçti üzerine oturamiyodum ilk başlarda ama şuan oturyirum istediğim gibi beyaz mi olur ip