Rahime_47 Nasil gidiyo.hareketkerini hissettinizmi bulantilar devam ediyomu cinsiyetleriniz nelerrr??? anlatin bakalimm😁
Tubatgn Rahime_47 bulantılar 11.haftada bitti şükür 🙏🏻 evet hareketler 16nın sonunda başladı 🤗 cinsiyet %90 erkek ama perşembe detaylı usg var bakalım 🌸🌸
Sevgi18 Rahime_47 bende 17. Haftama girmek üzereyim hareketlerini hissediyorum 🥰🥰 cinsiyetimizde erkek 🥰
Pamugum02 Rahime_47 18 haftaligim. Bulantilarim 3 aydan sonra btmsti çok şükür. Cinsiyetimiz kız. Ama ben daha hissetmiyorm yaa ikinci gebeligim ama bi hissiyat yok malesef
gizgizz Rahime_47 18+2 oldu kızım, hareket 1 kere titreme gibi hissettik :) başından beri bulantım kusmam hiç olmadı çok şükür karnım da yeni yeni çıkmaya başladı hala hamile olduğumu tam olarak idrak edemedim 😂 kemik ağrılarım oluyor benim ama o zorluyor
Rabiakltk5 Sevgi18 evet evet benimde öyle saatte bir de olsa hissediyorum çok değişik bi duygu 🥰 ilk hamilelik bide
Dilkup 18+1 haftadayım 2 gündür hissediyorum ben de. Bulantım 3. Aydan sonra geçti ama 3. Aydan beri her gün baş ağrısıyla uyanıyorum 🤯
Bebisinizz Rahime_47 Birkaç gündür hareketlerini hissediyorum sanırım bende emin olamıyorum😂 cinsiyetimizi öğrenemedik 18 haftalığız🐣 ekimin ilk haftası randevumuz var inşallah o gün öğreniriz
gizgizz gul00 kalçamda bacaklarımda vajinanın oradaki kemiklerde özellikle. Allah korusun sanki kaza geçirmişim de kırıklarım varmış gibi yürümemi bile etkiliyor ağrılar yaaa. Hamilelikte yaşadığım tek şey bu ama bu beni mahvetti 😓
Baby905 Rahime_47 18+2 yiz bizim ki kız ama hala hissetmiyorum 😞 iki gündür bel ağrısı çekiyorum benim gibi bel ağrısı yaşayan var mı acaba?
-Miracle- Haftadayım bu bel ile kalça bölgesi arası agrıyor sürekli yürürken falan zorluyor iki üç gün sürüyor agrı geçiyor sobra tekrar başlıyor bide sol sadece sol kasık ara ara sancı girip çıkıyor normal mi bebek hareketlerini de ilk 15 . Hafta hissettim bir kez kelebek çırpınıyor gibi karnında dahası yok 😂