Umut_48 Kızlar önden düğmeli pijama takımını uzun kol mu yoksa kısa kol mu almak mantıklı kararsız kaldım siz nasıl yaptınız
somurtkankedi Umut_48 ben suwenden aldım ama benim için önemli olan emzirmeye uygun olmasıydı ona göre aldım sizde hangi mevsimde doğum yapacaksanız ona göre tercih edebilirsiniz kısa ya uzun kol diye 🌸☺️
Umut_48 somurtkankedi benim ekim sonu kasım başı gibi doğumum olacak canım çevremdekiler uzun kol alırsan serum vs takmaları zor olur diyor da ondan kararsız kaldım bende ☺️
somurtkankedi Umut_48 bence kısa kollu alın ayriyetten de bir tane sabahlık alın üşürseniz giyersiniz ☺️